
Open Call Avgarde-sangene 2022. Mulige Sanger III: Ode eller Nidvise
Avgarde kjører Avgarde - sangene igjen. Nytt tema denne gang er Ode eller Nidvise. Fint å starte året med å synge litt sammen igjen.
Avgarde kjører Avgarde - sangene igjen. Nytt tema denne gang er Ode eller Nidvise. Fint å starte året med å synge litt sammen igjen.
eit verk av og med dansetrioen No®way Home
«Masker» er eit tverrkunstnarleg prosjekt, med Tekstilindustrimuseet som base, av og med den bergenske trioen No®way Home, samt tre ungdomsdansarar. Musikken er eit sonografiverk, basert på lydane frå strikkmaskinane ved Tekstilindustrimuseet. Gjennom “berekraft” og “generasjonar” tek framsyninga med publikum gjennom nett av trådar, strikka koreografi, lysande spinnemaskinar og skyggar frå framtida.
Medverkande
Else Olsen S. (musikk)
Monica Reksten (dans og koreografi)
Sara Røisland Tostveit (dans og koreografi)
Silje Sandodden Kise (scenografi).
Julie s. Jensen (kostymar)
Tre unge dansarar (12-14 år): Marit Storesund, Live Brekke-Reksten, Sofie Pedersen.
Noreg, og spesielt Vestlandet, har ei sterk historie knytt til tekstilindustri. Museet på Salhus viser dei store endringane i Norge frå 1850 til i dag: Overgangen frå bondesamfunn til moderne industrisamfunn. Masker er noko anna enn ein lineær historie. Det er ein smak, minner presentert ved sida av kvarandre og oppå kvarandre, men også med utsyn mot framtida gjennom samtida. Sjølve lyden av fabrikken dannar grunnlaget for framsyninga, gjennom eit sonografisk komposisjonsarbeid.
Fremvisning er ikke rettet mot en spesifikk alders gruppe, men passer for både de små og de store.
Gratis for barn som er 3år og yngre.
Foto: T. Brødreskift, N. Leite
Eit verk av og med dansetrioen No®way Home.
På sin første konsert i Bergen, vil United Instruments of Lucilin spille musikk av Bergenskomponisten Knut Vaage og komponistene Camille Kerger og Tatsiana Zelianko fra Luxembourg.
I juni kunne ein sjå Signe Emmeluth pryde forsida av Jazznytt. I juli satte ho preg på Moldejazz med eit bestillingsverk framført av eineståande Trondheim Jazzorkester. I september får me sjå ho briljere åleine på Det Akademiske Kvarter.
Morten Eide Pedersens minnefond er opprettet ved at arven etter Morten Eide Pedersen har tilfalt foreningen Avgarde. Fondet skal stimulere til nyskaping og utvikling for komponister og musikere i Bergensregionen ved å gi støtte til bestillingsverk, realisering av nyskapende prosjekter og fremføringer samt andre tiltak som gjør det enklere å etablere seg og virke som komponist.
«Ny musikk til distrikta» er eit prosjektsamarbeid mellom tre komponistar frå Vestlandet som ynskjer å gi publikum eit innblikk i noko av det som går føre seg i det kunst-musikalske miljøet i Bergen. Vi meiner det er for lite konsertar med ny og nyare kunstmusikk utanfor dei store byane og har difor ambisjonar om å inspirere til utviklinga av kunstmusikalske miljø i distrikta.
Konserten i Bergen er ein del av ein turné, og den er tenkt som ei utveksling av inntrykk og kunst mellom by og land. Det er lett å tenkje at både kunstmusikk og komponistar høyrer til i byane, der dei store institusjonane er, men vi må ikkje gløyme at det er svært mange komponistar som kjem frå distrikts-Noreg. Vi tenkjer oss at komponistane har med seg inntrykk, kjensler og inspirasjon frå heimstaden sin, og når dette vert omdanna til musikk, høyrer den like mykje til i distrikta som i byane. Lyttaren vil i denne konserten oppleve lydlandskap med både akustiske instrument, elektronikk og video, gjennom nysgjerrig utforsking av potensialet i instrumenta, kombinert med opne, strekte klangflater. Musikken er i kategorien moderne kunstmusikk, og er ei vidareføring av den klassiske kammermusikken.
MUSIKARAR
Njål Vindenes, gitar
Mari Halvorsen, 1.fiolin
Ricardo Odriozola, 2.fiolin
Ilze Klava, bratsj
Matias Monsen, cello
OM KOMPONISTANE
Tor-Erik Hellesen (1979) er komponist og musikar frå Florø, busett i Bergen. Han studerte komposisjon på Griegakademiet (02-10) og avla mastergrad i 2010. Hellesen sin musikk har vorte framført både nasjonalt og internasjonalt, og vert publisert på NB-noter. Hellesen har lang erfaring som komponist og musikar i den kunstmusikalske sjangeren og i andre sjangrar.
Craig Farr (1975) er komponist og musikar frå England, busett i Bergen. Med utdanning frå Griegakade miet i både slagverk og komposisjon er Farr ein aktiv komponist og musikar i tillegg til å ha fast stilling som musikar i Sjøforsvarets Musikkorps.
Solveig Sørheim (1986) er komponist og musikar frå Etne. Ho har studert komposisjon og kyrkjemusikk ved Griegakademiet, og jobbar fast som organist i Etne kommune. Ho kombinerar komponistvirket med frilansing som trø-organist.
Turnéen er støtta av Bergen kommune, Vestland fylkeskommune, Folkeakademiet Hordaland, Folkeakademiet Sogn og fjordane, Avgarde, nyMusikk Bergen og Norsk komponistforening.
Avgarde inviterer til en uformell, samtalebasert workshop om søknadsskriving.
Avgarde vil dele Open Call som utlyses av ensemblet som består av vokalist ( Zsuzsa Zseni), pianist ( Ljubov Katerli) og perkusjonist (Craig Farr). Les videre for å se hva de sier:
Image: Vera Gomes. Based on an original by Alwynne Pritchard.
Summer holidays are coming to an end and Avgarde is excited to invite you to the first season concert, which will as well be a program launch event on the 27th of August. We are planning on a short presentation of our autumn plans by Avgarde´s styreleder - Sigurd F. Olsen and a world premiere of 50-minute music-theatre work "Institutions of the Flesh" by and with Alwynne Pritchard and with and for Alpaca Ensemble.
Starting 20:00
Place: Cornerteater
Kong Christian Frederiks Plass 4
"Institutions of the Flesh"
Imagine that in every song we sing, the first human utterance can be heard. Feel the sensation of muscles contracting, a gasp of air being expelled and imagine the first ever cry of pain, pleasure, wonder or protestation coming into being. Then slowly, slowly, slowly it evolves into song. And the kinetic forces that make these songs, this music happen, are as old as those that brought forth flowers from the oceans. The thing that connects a mournful melody and the drawing of horsehair across the gut string of a ‘cello, is also in how we experience the soft descent of rainfall, the violent tumble of a rock and the fragile beating of a bird’s wing. It’s what fires our depictions of angels, fuels our fear of god and even drives our abuse of people and of power. Everything is motion, everything is connected and everything is collated and organised in the body. The first breath is everything.
As well as the traditional Scottish folk song Black is the Colour, the texts used in this performance are by Alwynne Pritchard, William Blake and Heiner Müller.
Institutions of the Flesh was developed in collaboration with the Alpaca Ensemble and with Neither Nor.
Voice: Alwynne Pritchard
Piano: Else Bø
Violoncello: Marianne Baudouin Lie
Sound: Mathias Grønsdal
Additional Sound Design: Thorolf Thuestad
Lights: Steven Lunn
Costume: Maria Victoria Høvring Høeg
Design elements: Vera Gomes
http://www.alwynnepritchard.co.uk Foto: Thor Brødreskift
Alwynne Pritchard is a British composer, vocalist, physical performer and writer based in Bergen. She has created work for orchestras, ensembles, musicians and other performers internationally, and has appeared as actor in stage productions in Norway, France, Italy, Germany and the UK. In 2015, she formed the music-theatre company Neither Nor with her partner Thorolf Thuestad and in 2020 she wrote, produced and directed her first animation film, in collaboration with the Italian artist Domizia Tosatto.
http://alpacaensemble.com Foto: Terje Trobe
ALPACA ENSEMBLE, derives from the piano trio Alpaca Trio, a versatile chamber group frequently collabo- rating with other musicians, artists and composers. They initiate innovative projects crossing and ques- tioning boundaries between established genres, and have had numerous works written for them. Alpaca Ensemble was also nominated for Årets Utøver 2020 av Norsk Komponistforening.
*Arrangementet skjer med forbehold om at det er forsvarlig å avholde publikumsarrangement på nevnte dato.
Vi ber deg holde deg hjemme dersom du har symptomer på luftveisinfeksjon, kjenner deg dårlig eller er i karantene.
«Evening Eyes» er et nytt stykke av komponist Bendik Savstad. Det fremføres av mezzosopran, klarinett, horn, cello og slagverk. Stykket prøver å fange en nattlig, søvnløs stemning: Følelsen av å ligge våken eller vandre rundt hjemmet på nattestid med flere tanker surrende rundt i hodet, som bare avløses av lyder utenfor vinduet eller en plutselig stund med klarhet. Ulike puls- og tonalitetsstrukturer flettes inn og ut av hverandre for å skape en desorienterende men sammenhengende helhet.
“The stars are beautiful” er en konsertforestilling i krysningspunktet mellom musikk og teater med analoge elektroniske effekter til bratsj. Den produseres av Sigurd Fischer Olsen (bratsj) Roar Sletteland (elektronikk) og Patricia Michlits (blokkfløyter). Med utgangspunkt i Sigurds noe trøblete forhold til bratsjen både som musiker og komponist dannes en uforutsigbar seanse der aktørenes ferdigheter og mangel på sådan spiller en likestilt rolle.
Billetter 150/100
Opera Avgarde pakker kofferter og drar på turne til Øystese!
Velkommen til allsang! Denne gangen med “rekviem-fragmenter”.
Opera Avgarde tar toget til Dale lørdag 13. februar!
Opera Avgarde som after-ski på Voss?
Opera Avgarde pakkes i kofferter og drar på lokal turné!
Opera Avgarde utfordrer opera-formatet og stiller spørsmålet «Hvor lite kan opera være?».
Medlemskap koster kr 300,-, og som medlem i Avgarde får du:
medlemspris på billetter til konserter og andre arrangementer i Avgardes regi
Avgardes årlige komponistmiddag delvis dekket
invitasjon til lukkede arrangementer
stemmerett ved Avgardes årsmøte